יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

מחשבה בוראת מציאות (ועדיין לפעמים צריך דחיפה קטנה...)

בשנים האחרונות אני נחשפת הרבה לביטוי "מחשבה בוראת מציאות", בהתחלה (כהרגלי) הייתי סקפטית לגבי העניין... אבל דברים קטנים שקרו במהלך הזמן גרמו לי לחשוב אחרת.
מכירה את התופעה שלא בא לך ללכת לאן שהוא ואת מבלפת שהילדה לא מרגישה טוב?  כמובן שלא עוברת שעה קלה עד שמגיע הטלפון מהגננת. 
יד המקרה?! אני לא ממש בטוחה...



הרגלי חשיבה חיובית יספקו לנו את תשתית האנרגיה שתאפשר התמודדות אישית טובה יותר גם ברגעים קשים. מחשבות חיוביות יוצרות סביבנו אווירה חיובית. הן מוקרנות החוצה וגורמות לאחרים להתקרב אלינו ולרצות בחברתנו והן מעודדות יצירתיות והתמודדות טובה יותר עם החיים. 
יחד עם זאת חשוב לציין  שההנחה, שהמחשבה יוצרת מציאות, לא אומרת שאם אחשוב על דבר מה חזק חזק חזק – הוא יקרה. הנחה מסוג זה עלולה להושיב אותנו על הספה בחיבוק ידיים ובציפייה לכך שהעולם ישתנה מכוח המחשבה. זה לא עומד לקרות. מה שכן יקרה הוא, שאם נחשוב חיובי, ונכוון את המחשבות שלנו למקומות הנכונים, נוכל לתרגם מחשבות אלה למעשים, ובעקבות המעשים – תשתנה המציאות שלנו. 

ועדיין, עם כל הכבוד לרוחניות הגבוהה הזו, לפעמים אנחנו זקוקות לעזרה קלה. לאיזו 'יד מכוונת' שתראה לנו את דרך הקיצור.
וכאן אני נכנסת לתמונה.
חגחנוכה הוא חג של ניסים ונפלאות ואני מזמינה אותך לחשוב על המציאות המטופחת שאת חולמת עליה ומבקשת עבורך. 
מה ממש מתחשק לך? אבל ממש ממש ממש...
קרם טוב במחיר מצחיק? 
טיפול פנים מפנק?
מבצע משתלם על הסרת שיער?
מוצרי איפור מעולים בהנחה מטורפת?
תתפראי! תחלמי בגדול! תבקשי ותזמני עבורך מציאות מטופחת!! 
מה איכפת לך? מקסימום זה יצליח!

אני מבטיחה לעזור לחלק מהחלומות שלך להתגשם!

.אז קדימה, לעבודה!
הכנסי לדף הפייסבוק שלי לפוסט הנעוץ "חנוכה- חג של ניסים ונפלאות בקליניקה של טלי שגב" 
וספרי לי מה המשאלה שלך.
בכל יום, בשמונת ימי החג, יעלה "נס" אחר למשך 24 שעות בלבד!!! 
אם את לא רוצה לפספס את הניסים את יכולה להירשם פה ולקבל את כל הניסים ישירות לתיבת המייל שלך.

ונסיים בנימה רצינית משהו,
"שים לב למחשבותיך - הן הופכות למילותיך. שים לב למילותיך - הן הופכות למעשיך. שים לב ושפוט את מעשיך - מעשים הופכים להרגלים. היה מודע להרגליך - הם הופכים לערכים שלך. הבן וקבל את הערכים שלך - הם הופכים לגורלך." 
-מהאטמה גנדי-

 אוהבת ומחכה להיות הנס הפרטי שלך,
♥ טלי שגב







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה